24.4.10

Ιt's just business/ Cattle prods and the I.M.F.


Λέγων ο ναύτης εκάθησε βιαστικά επί ενός παρακειµένου σπιραγίου, και, µε τά σκέλη του πολύ ανοικτά και τήν ψωλήν του παλλοµένην ζωηρώς εις τόν αέρα συνέχισε:


«Έλα,πλησίασε...Στάσου εδώ, ανάµεσα στα πόδια µου... ∆εν πιστεύω να έχης αντίρρησι;»

Η θεραπαινίς επλησίασε και εστάθη µεταξύ τών σκελών τού ναύτου. «Όχι, δεν έχω αντίρρησι... Μου... µου αρέσει...» απήντησε µε κάποιαν συστολήν η νεαρά Ινδή. «Ωωωχ!... Μπράβο σου!...» ανεφώνησε ο λάγνος άνδρας και η ψωλή του εσκίρτησε µε δύναµιν εις τόν αέρα . «Είσαι πολύ καλό κορίτσι... Για πες µου, σου αρέσει και τό ψωλόχυµα;» «Αχ, ναι...» απήντησε η νέα κοιτάζουσα εκστατική τό πέος. «Ωωωχ!... Μπράβο σου!...» έκαµε πάλιν ο ναύτης και ηρώτησε: «Μήπως τό καταπίνεις;» «Ναι... τό... τό καταπίνω...» είπε µε ένα κράµα σεµνότητος και λαγνικής εξάρσεως η θεραπαινίς. «Ωωωχ!... Αααχ!...» ανεφώνησε λαγνοβοών εκ νέου ο καυλοπυρέσσων ναύτης και τό πέος του εσκίρτησε µε ακόµη µεγαλυτέραν δύναµιν από πριν. «Μπράβο σου!... Αχ, µπράβο σου!... Είσαι κορίτσι τού Θεου!... ∆εν µου λες... έχεις γλείψει πολλές ψωλές;»

(Απόσπασμα απο το μυθιστόρημα Ο Μέγας Ανατολικός του Ανδρέα Εμπειρίκου που πρωτοεκδόθηκε την περίοδο 1990-1992)


Η πολύ όμορφη ψεδαίσθηση που είχε δημιουργηθεί τόσα χρόνια (αν και αλήθεια είναι πως είχε αρχίσει να ξεθωριάζει) μπορεί πλεον σιγά σιγά ν' αρχίσει να διαλύεται εις τα εξ ων συνετέθη. Όταν αναπόφευκτα θ' αρχίσουμε να βγάζουμε τις κρεμάλες από το μπαούλο για να τιμωρήσουμε τους ενόχους καλύτερα να κοιτάξουμε πρώτα τον καθρέφτη μας. Τουλάχιστον ας ελπίσουμε το χτύπημα που θα δεχθεί ο Νεοέλληνας να είναι θανάσιμο.

Εν τω μεταξύ 13 χρόνια πριν, ένα απο τα πιο διαχρονικά τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Clicky Web Analytics